Споразумение за абонамент
Това споразумение за абонамент („Споразумение“) урежда условията, при които вие („Абонат“ или „Вие“) купувате и получавате повтарящи се доставки на продукти от CO2Lift® от Lumisque чрез нашата абонаментна програма. Като се регистрирате за абонаментен план на www.co2lift.eu , вие потвърждавате, че сте прочели, разбрали и се съгласявате да бъдете обвързани с това Споразумение, заедно с нашите Общи условия, Политика за поверителност и Политика за възстановяване на суми и връщане.
1. Общ преглед на абонаментната програма
Абонаментната програма е предназначена да ви осигури редовни доставки на избрани продукти CO2Lift® с честотата, която изберете по време на регистрацията. С регистрацията си вие упълномощавате Global Regenerative Group. автоматично да обработваме и изпращаме избраните от вас продукти до предоставения от вас адрес и да таксуваме избрания от вас метод на плащане периодично, съгласно условията на вашия абонамент.
2. Изискване за минимален ангажимент
Всички абонаменти изискват минимален ангажимент от три (3) последователни месечни цикъла на фактуриране преди да е разрешено анулиране. Това гарантира, че ще получите препоръчителния период на употреба за оптимални резултати от продукта и поддържа последователно изпълнение.
Анулации, заявени преди изтичането на тримесечния минимум, няма да бъдат уважени и абонаментът ви ще остане активен до края на периода на ангажимент.
3. Управление и анулиране на абонаменти
Нашата абонаментна програма се управлява чрез SMARTRR . Можете да управлявате абонамента си, като влезете в профила си и получите достъп до таблото си за управление на SMARTRR или като се свържете директно с нас на support@co2lift.eu.
За да прекратите след изтичане на минималния тримесечен ангажимент:
- Заявките за анулиране трябва да бъдат подадени най-малко пет (5) работни дни преди следващата планирана дата за фактуриране.
- Заявките, получени след обработка на таксата за подновяване, ще важат за следващия цикъл на фактуриране.
- След успешно анулиране, ще получите писмено потвърждение по имейл.
4. Фактуриране и плащания
С регистрацията си за абонамент, Вие разрешавате повтарящо се фактуриране по посочения от Вас начин на плащане за всеки период на подновяване, докато абонаментът не бъде анулиран в съответствие с настоящото Споразумение. Цените на абонаментите са фиксирани по тарифата, валидна към момента на регистрацията Ви; CO2Lift® обаче си запазва правото да коригира цените за бъдещи подновявания с предварително уведомление.
Всички плащания се обработват сигурно, а данните ви за плащане се съхраняват в съответствие с приложимите стандарти за сигурност и поверителност.
5. Доставка и доставка
Абонаментните поръчки се изпълняват и изпращат периодично, съгласно графика, избран при регистрацията. Прилагат се стандартни срокове за обработка и доставка. Датите на доставка може да варират в зависимост от вашето местоположение, графиците на превозвачите и наличността на продуктите.
Ваша отговорност е да се уверите, че адресът ви за доставка е актуален. Промените в информацията ви за доставка трябва да бъдат направени поне пет (5) работни дни преди следващата дата на фактуриране, за да се гарантира, че актуализацията ще бъде приложена към предстоящата ви поръчка.
6. Връщане и възстановяване на суми за абонаменти
Поради естеството на нашите продукти за лична употреба, поръчките за абонамент са окончателна продажба и не може да бъде върнат или възстановена сума, освен ако продуктът не е пристигнал повреден или дефектен. Ако получите повреден или дефектен артикул, трябва да ни уведомите в рамките на седем (7) дни от доставката, за да имате право на замяна.
7. Неуспешни плащания
Ако методът ви на плащане не успее, ще получите известие и искане за актуализиране на информацията за плащане. Доставките на абонаменти ще бъдат временно преустановени, докато плащането не бъде обработено успешно. Ако плащането не бъде обработено в рамките на седем (7) дни, абонаментът ви може да бъде анулиран по наша преценка, при спазване на минималния период на ангажимент.
8. Промени в условията за абонамент
Запазваме си правото да актуализираме или променяме условията на това Споразумение за абонамент по всяко време. Всички промени ще бъдат съобщени по имейл и публикувани на нашия уебсайт, като датата на „Последна актуализация“ ще бъде съответно променена. Продължаващото Ви участие в абонаментната програма след тези промени представлява приемане на актуализираните условия.
9. Информация за контакт
Ако имате въпроси относно абонамента си или се нуждаете от помощ, моля, свържете се с нас:
Глобална регенеративна група
Димитър Манчев 1, 1407 София, България
Имейл: support@co2lift.eu
Телефон: +359 87 652 5678